Klachtencommissie Zorg Midden Holland

 

Meld uw klacht!

Wij raden u aan uw klacht eerst voor te leggen aan de persoon die erbij betrokken is. Als dat niet gaat, kunt u ook een andere medewerker benaderen. U kunt denken aan een leidinggevende, de vertrouwenspersoon, klachtenfunctionaris of de (locatie)manager. U kunt hen mondeling of schriftelijk op de hoogte stellen van uw klacht.

Als uw klacht naar uw idee niet voldoende is opgelost, dan kunt u de klacht indienen bij de Klachtencommissie Zorg Midden-Holland. U stuurt dan de Klachtencommissie een korte brief waarin uw klacht, naam, adres en telefoonnummer staan vermeld. U ontvangt zo snel mogelijk een ontvangstbevestiging. De klachtencommissie stelt u vervolgens op de hoogte van de manier waarop uw klacht wordt behandeld. Ook kunt u gebruik maken van ons klachtenformulier. Dit klachtenformulier kunt u hier downloaden.

Klachtencommissie Zorg Midden-Holland
Postbus 737
2800 AS Gouda
 
Telefonisch: 06 - 131 80 295 (inspreken terugbelverzoek)
Email: info@klachtoverzorg.nl
Internet: www.klachtoverzorg.nl

 

 

Home · Sitemap · Zoek a · A · A   

 
Terug      Print

 

©2019 Klachtencommissie Zorg Midden Holland


 

Disclaimer
 
De informatie op deze website wordt beschikbaar gesteld door de KZMH. Hoewel uiterste zorg wordt besteed om de inhoud van deze site zo compleet, correct, actueel en toegankelijk mogelijk te maken, blijft het mogelijk dat informatie is opgenomen die incorrect, incompleet of verouderd is. Aan de ge boden informatie kunnen geen rechten worden ontleend en de KZMH is niet aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van de informatie. Hoewel er met zorg bepaald wordt naar welke sites wel of niet wordt verwezen, aanvaardt de KZMH geen aansprakelijkheid voor gebroken links noch voor de inhoud van internetpagina's waarnaar verwezen wordt.


 
Serviced by eeZZy EeZZy Website vs. 5.9.4  ©2002-2019 FRIZZBEE Web Services